Svar på tal!

Hej!
Kul att du hittat hit och funderar på SRG.
Jag har ridit i 8 år ungefär om jag inte minns fel.
Men alla i klassen har ridit olika länge och kan olika mycket så du behöver inte oroa dig.
Vi går trots allt i skolan för att lära oss, inte för att visa upp hur mycket vi kan.
Tanken är inte att man ska börja här och rida som en elitryttare,
bara du vill utvecklas och är säker på att hästar är något du vill hålla på med dem närmaste tre åren av ditt liv, så vafan, kör på!
/ Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

haha okej =D jaa hästar är något som jag brinner för!

Du har helt rätt malin =) hoppas bara att jag itne förstör för gruppen som jag kommer att rida med =P

NI verkar vara en underbar klass!

kramar till er från mig =)

2011-12-07 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0