Christian Brandin!

Precis kommit hem från en grym tävlingshelg i Flyinge! Kan knappt förstå det själv, helt grymt har de varit! Har liksom stått knappt en meter ifrån Maria Gretzer. Det är inte alla som kan säga det ;) Kommer sakna min praktik enormt mycket! Men dröjer inte länge tills jag får träffa dem igen, följer med dem till tävling i Billdal om två helger från fredag till söndag. Två grymma veckor helt enkelt!

Emelie lämnade av mig hos mina bröder för en stund sedan, så när vi stod utanför och rökte nämnde hon något jag faktiskt inte tänkt på förens nu, Christian Brandin har använt min hjälm! För er som inte vet vem de är så jobbar han som modell och skådis, varit med i tex. Falk filmerna och wipeout på kanal5 mfl.. Han är vän till Sara och var där o red för några dagar sedan då lånade han min hjälm. Han fick rida stallets största häst, Nicke! Haha! Det bästa var ju att han åkte av också haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0