Klass 3 VARNING

Det är klass 3 varning i Halland idag. Dvs i Varberg! Det märks kan jag lova skulle cykla ner till stallet förut det gick hyfsat men hem vågade jag inte cykla så jag åkte moppe. Vilket va en nära döden upplevelse. Jag slapp iallafall att cykla. Imorgon är det måndag igen och bara 3 veckor kvar till jullov. Känns konstigt!
Tiden går så himla fort här nere i varberg vi har snart redan gått en termin. Tycker synd om dom som inte lyckas ta sig till Varberg pga ovädret. Typ som Clara och Linnea är i Stockholm och kommer inte ner förän imorgon.

Dags att kolla Beck hoppas på mer uppdatering denna veckan tjejer. Och ni läsare får gärna kommentera om ni undrar något så svarar vi så gott vi kan. / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0