SJUKT!!!

Tänk att en del av oss i klassen ska se Rolf Göran ha clinic :D

Ska göra allt för att få en sådan känsla i ridningen som han har!

Han ska rida unghästar då så jag kommer verkligent ta åt mig allt han säger då jag bara ha unghästar. Dock är min 4åring skadad och kan inta vara med där i flyinge som han skulle vara... :(

Palermo och jag i våran sista hopptävling innan skadan.


Men det kommer bli så coolt att se honom ha clinic!
Dock kommer vi vara uteliggare på natten för det går inga tåg hem på kvällen/natten + att vi måste gå 1 ½ mil och tåget går vi 5 på morgonen och vi hinner inte sova något innan skolan.
Men vad gör man inte för att se sin idol?

Bästa Roffe!

//Svennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0