Woohoo

Vi har startat upp bloggen igen.
Vi lösenordskyddade bloggen för några anledningar som jag inte tänker skriva här.

Jag är hemma för jag har tyvärr fått körtelfeber men alla andra är i skolan och har gjort biologi prov.

Nästa vecka är det lov så då kommer det antagligen inte bli så mycket bloggande men sen har vi 2 veckors praktik så då blir det mycket bloggning hur det är på praktiken osv.

Kan ju säga att jag och Tilde ska praoa hos Svante Johansson! Super kul!

Om ni har några frågor om skolan kommentera bara så kan vi svara på frågorna så gott vi kan :)

// Svennis

Kommentarer
Postat av: fanny

funderar på "erat" gymnasire, men väldigt osäker men tycker ni det är bra? ångrar ni ibland att ni valde de?

2011-10-26 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0