As nice!

Tjeeeeena!

Har fått en massa goa mejl på min facebook om folk som vill gästblogga, hur kul är inte det??
Haha, kommer vara snäll och försöka ta med det flesta..och sen är det ju andra på bloggen också som måste gå med på några...haha!
Åh, jag är typ kär min i klass, för mer nöjd kan man fan inte vara! Även fast ni på Kungsbacka säger att ni har det jätteroligt, så kan jag verkligen inte förstå hur mycket roligare det kan vara.  Jag verkligen älskar min skola, klass, lärare och ja, allt!! Haha, starka ord.

Om ni vill få en underbar Gymnasie tid välj Sveriges Ridgymnasium, vilken skola du väljer, spelar ingen roll. Alla skolor verkar/är iaf UNDERBARA!!

//Den otroligt gulliga Bea!! :)

jag gjorde ett sjävporträtt innan...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0