Citat


Tilde: Nu ska jag göra en stöld..kommer tillbaks med en kaka.
Sen ska Bea hämta kakor till alla så kommer hon med hela kakpaketet.
Matilda: Men inte hela kakpaketet fattar du väl!
Bea: Men vaddå?
Tilde: Gå till tillbaks med kakorna, du är ju kriminell!


Mårten står och pratar med oss plötsigt säger
Linnea:
Mårten är ditt hår naturligt lockigt eller permanentar du?
Mårten: Jag sover med sånadär spolar haha.

Linnea: Mårten litar du inte på oss?
Mårten: NEEEJ!!


I helgen "kastade" svennis in ett stolsben i ett rum och sedan kom Marcus ut med stolsbenet och var jätte arg.
Emelie:
Men jag kastade inte in det jag putte bara in det.
Haha!


Kommentarer
Postat av: annelie

kolla in www.hoglanda.blogg.se!

vinn het tävling om SOFIA GENNES AUTOGRAF!

2011-09-26 @ 22:16:19
URL: http://hoglanda.blogg.se/
Postat av: Johanna Majlöv

HAHHAHA, Ni är bäst brudar!

2011-09-27 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0