Praktik!

Sitter i datasalen i skolan och kollar runt på lite olika hemsidor. Verkar som om jag och madde hamnar i hovstallet i stockholm i två veckor. Först kollade vi lite på Tobbe Larsson i skåne men han tar inte emot praktikanter tyvärr, så det får bli hovstallet. Det blir säkert skit bra! Nu är det äntligen fredag! Min storebror kommer och hämtar mig om en timma så då blir det hemgång! Riktigt skönt, men kommer tillbaka imorgon för då ska jag och madde ha myskväll & på söndag blir det stalltjänst. Inget jag ser fram emot men det är som de är.


Kommentarer
Postat av: Pago

Hej. Jag och min kompis ska se om vi kan få praktik där.

Vad fick man göra? :)

2012-02-20 @ 14:54:46
URL: http://somatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0