SRG varberg ♥

Har haft en underbar kväll/dag med folket här på SRG! Måste bara säga att jag älskar er allihopa! Trivs för bra här i varberg alltså! Dressyrträningen med izzy idag gick långt över mina förväntingar, jätte nöjd verkligen! Måste även ta chansen och säga att Svenolof "Son of a bitch" är jätte gullig som tar risken och lånar ut sitt partytält till oss i helgen! Vilket betyder fest för matilda som fyllt år. Tyvärr var tältet ganska litet, men det löser vi, emelie svensson, du får helt enkelt sitta utanför! Svenolof vill inte ha potatissallad i sitt tak! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde jag fest!? Då hoppas jag att vi röjjarkungar SRG 2 är välkommna!

2011-09-21 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0