sunshine-

Kom och tänka på att jag bara gjort ett inlägg på denna sjukt grymma blogg! inte alls bra gjort av mig.
Eftersom jag inte är kvar i älskade staden varberg och inte heller hos min underbara klass så måste jag medge att jag faktiskt saknar dom, bättre klass får man leta efter- så kom inte och tro att ni är bra highland ;) Ni är faktiskt rätt kassa om jag får erkänna, hahah! och vet ni? jag skrattar åt era patetiska inlägg och alla era SANNA rykten, ni borde skämmas :)

Solen skiner för övrigt och jag är på bättrings vägarna, så brudar jag kommer tillbaka snart!
Idag blir det att rida min älskade häst som jag saknat något så otroligt och även vaccinera henne, får väl de hur det går? *host*


/ Johanna ''sotarN'' Majlöv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0